Apr 15, 2010

Open SeSeMe~!


At last~!!! ........dah siap jugak my blog!.....OPEN~!
kene bagi berjuta juta penghargaan kepada pasangan bahagia Afif & his beloved wife~!
memang best la you two~!memandangkan aku nie hanya lah penganggur yang bertauliah..hanya sekadar....... yang mampu aku berikan..hahahaha..selamat menjamu selera nyam nyam~!.lepas nie akan aku pastikan aku akan menjadi blog nie tempat aku memuntahkan idea karatku untuk berkarya(huh)~!! wekkwekkkkkk.......(dun do this at public) sungguh kurang sopan...tak lupe jugak kepada agak bestfriend jugak dalam hidup aku....afifah faza~! atas kejelesan aku terhadap blog nyer membuatkan ak bersemangat nak majukan industri blogalist?huh...hentam sajalah labu..... nak thanx jugak kat kawan ak yg sudi menziarahi tapak eclipseku...aku dah ade hobi baru....bertandan di eclipse's blog~!
see yea~!

5 comments on "Open SeSeMe~!"

afif on April 15, 2010 at 11:25 PM said...

saye mmg hebat.. cayalah xD

K H A D I J A H _R A H I M ! on April 16, 2010 at 7:41 AM said...

"pasangan bahagia Afif & his beloved wife"

uhum2..spe tue??!!

:P

ReiRidingHood on April 16, 2010 at 6:46 PM said...

hahaha...tanyer sape lagi..kamu la

K H A D I J A H _R A H I M ! on April 17, 2010 at 4:28 AM said...

hihiih :D

Suami Org Ats said...

rei jeles :D

Post a Comment

 

HidupKuEclipse™ Copyright 2010 All Rights Reserved Reihana's Neko Designed by KiRa | All Images hosted by ImageShack.us