Feb 25, 2011

i got to jail?





anneyeong!!!!!.. dah lama dah menaip naip kat blog kesayangan....( yg selalu dipinggiran).. baru baru terasa ade mood nak update... anyway im not top blogger.. dan bukan kaki blog. hanya mengikuti trend org mude yang suke berbelog ... at least saye punye nye pengaddict belog.. juga bukan blebog walker.

hanya cebisan cerita luahan perasaan sendiri bukan untuk di kongsi tapi hanye untuk bacaan sampingan dalam mengenali karenah sang bunga syurga...
hek.. i got to jail....? whut the heck?
haha.. not me.. but a piece of me.. it is something that people called it heart. hahaha... bukan nak citer pasal perasaan . tapi nak cerita navigator hati sang bunga syurga... percaya atau tak hati sang bunga nie dah di sumbat ke dalam penjara .. atas kesalahan ape? hahaha... kerane pernah terkecewa sekali oleh yang demikian cik.hati sang bunga di sumbat ke lokap agak tak terkejar kejar kat mane encik hati yang tak di kenali.
al maklumla.. dunia siber nie bukan sume orang bleh percaye.. untuk keselamatan cik.hati sang bunga.. beliau telah di lokap kan..tambah pulak sekang nie sang bunga banyak bergaul dengan encik manusia yang tidak dikenali. biase la bila sang bunga mekar ceria mesti ade saje nak menggedik...
sangat sakit hati bile bermanis mulut laju je bagai air sungai yang mengalir tanpa henti dari mulut ecsik manusia..
adoii nie yang sangat teman tak gemo nie.. ate ade orang nak main main dengan teman.. ingat sang bunga nie cepat cair ke.. come on la.. hope god will varnish encik manusia yang macam nie berikutan dengan ade nye cik bunga yang sememang nye naive.

oleh sebab tidak mau di kecewakan buat kali kedua. sang bunga nie kene lebih berhati hati agak tak makan pujuk rayu encik manusia.. tp.. macam mana kalo encik manusia sgt betul inginkan kejujuran dari sang bunga.. ? ahhh.. tidak perlu lah la sang bunga. sbb tuhan telah menjanjikan jodoh yang terbaik buat anda. sang bunga.. dun ever u open the lock of your heart. and try to make it free .when it is hurt.. the is very so hurt. because u are different.. u not a girl that " ohh kite clash"..esok dah bleh kapel dengan orang lain"... u not like that girl.
oleh yang demikian biarkan cik.hati sang bunga duduk senyap senyap dalam penjara. suatu hari itu nanti ade yg tulus datang membawa suci yg diredhai.

0 comments on "i got to jail?"

Post a Comment

 

HidupKuEclipse™ Copyright 2010 All Rights Reserved Reihana's Neko Designed by KiRa | All Images hosted by ImageShack.us