Jun 16, 2010

yes..she is my friend..but yesterday


huh... tetibe hati jadi marah sgt bila lihat yesterday friend connecting to my friend!.... sepatut nye ak dah boleh melupakan dia yang sangat menyakitkan hati. tapi.... hari ini dia masuk dlm hidup aku buat aku rasa sgt menyampah dan nak get rid of her.she such as.. parasit maybe.. i just hate her ..with whole my heart... i guess dia dah lenyap dr hidup aku..tp dia link to my friend...
that girl dulu aku percaya sangat... aku sangup to be her friend even orang cakap ape pon pasal dia.. org yang hipokrit sekeliling dia.but.... she just left me..sbb dengan ape org cakap pasal aku... dia sangat mengecewakan.. i cry because of her.. dulu i learn in convent... friend is about happiness..and loyalty.. and willing... just friend is the best happen to me...but she just break my heart... spoke to the mirror lagi... dia cakap something pasal ak..yg dia sendiri buat..dan it so obvious!.... i hate her.. she a bad friend.... maybe..worst to call her...a friend!....
it is hurt when someone we trust.... done like this to us!.... because of her i hate the beautiful heller!!( previous school)...and i counting till the day i get free from the hell.
even dia tu cantik macam bidadari... pandai sangat.but she the worst human i ever meet.... i hate her so much... with no forgiveness . yes i cruel.. but you kill my heart in the name of FRIEND.
i hope god save my friend from being hurt!.... she so bad.

1 comments on "yes..she is my friend..but yesterday"

K H A D I J A H _R A H I M ! on June 20, 2010 at 5:17 AM said...

oit!sapekah yg berani buat kawan ak ceni ha?habaq mai!

Post a Comment

 

HidupKuEclipse™ Copyright 2010 All Rights Reserved Reihana's Neko Designed by KiRa | All Images hosted by ImageShack.us