May 9, 2010

keliru~!!






am im right?..betol ke pilihan masa depan yang ak buat..ak x memilih matrik.... ak pilih uitm....mula mula i guess i made a rite choice..but bile tgk ramai kwn2ku yang memilih matrik..ak rase ...some kinda feeling yang hurm.... am im rite?..... choose to be an engineer..and prefer uitm which take along journey?..... aduhh......fikiran ku celaru sudah bah... aduhh


Aku keliru
menjadi buntu
arah yang ingin ku tuju

Rasa resah ku
kian celaru
dengan ilham ku tempuh

Aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua

OO.. OH OO..OH

Inikah revolusi
atau hanya ilusi
bagaikan mimipi jadi realiti

Rasional diriku
rasional dirimu
penentu masa
masa depan ku

Adakah masa
menjadi punca
diriku dalam dilema

Benarkah anjakkan paradigma
susuli ku terima

Aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua

YA RABBI..YA ALLAH sesungguh nya KAU maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambaMU...aku serahkan segala gala nya kepadaMU...KAU berkatilah jalan yang aku pilih.KAU permudahkanlah semua urusanku.KAU berilah aku semangat juang dan jihad ke arah agamaku ISLAM... KAU bantulah aku yang lemah lagi hina ini.KAU tunjukkanlah ak jalan yang lurus..kejayaan abadi di dunia dan akhirat.AMIN~...

2 comments on "keliru~!!"

K H A D I J A H _R A H I M ! on May 9, 2010 at 9:02 AM said...

ak jua keliru sama!huhu~

froggie/fns on May 10, 2010 at 3:16 AM said...

never mind rei,keep in ur mind that the decision u have made is the right path for you.setiap pilihan ada hikmahnya.same goes to u sit :)

Post a Comment

 

HidupKuEclipse™ Copyright 2010 All Rights Reserved Reihana's Neko Designed by KiRa | All Images hosted by ImageShack.us